HOGYAN MŰKÖDIK

Izgalmas. Személyre szabott. Mérhető.

Tekintse meg, hogyan működik Magyarország első interaktív és gamifikált online készség- és tudásfejlesztési programja.

Hogyan működik?

A kaland egy jól átlátható belépési felületen indul, mely mind számítógépen, mind okoseszközön ugyanolyan élményt nyújt.

Hogy vagy ma?

Belépés után utazónknak először is minden nap erre az egyszerű kérdésre kell válaszolnia, a válaszokból pedig statisztika készül számára.

A grafikon jelzi azt is, hogy rosszkedvű volt-e az elmúlt napokban vagy javult a hangulata.

Az áttekintő oldalra érve résztvevőnk választhat, hogy az öt pálya közül melyiken kezdi el a kalandot. Ha kiválasztotta például a konfliktuskezelést, másnap nem kezdhet új szigetet, először végig kell mennie mind a hat pályán. 24 óránként van lehetősége új küldetést teljesíteni.

Egyéni és csoportos készségek

Az utazó karakterlapján folyamatosan nyomon követhető, mennyi pontot gyűjtött már össze. A könnyen átlátható menürendszer segíti őt a navigálásban. Az egyes küldetések végeztével a karakterlapon megjelenik a tesztek eredményeként többek között a domináns kommunikációs stílus, az MBTI személyiségtípus, vagy például az időgazdálkodási hatékonyság is.

Utazónk a konfliktuskezelés szigetet választotta elsőként. Hasonlóan a többihez, ez a sziget is hat pályát tartalmaz. Az első pályán először itt is az oktatóvideót nézheti meg, a videóközi kérdések pedig a meghallgatott tananyag implementálását segítik.

A konfliktuskezelési teszt segítségével a résztvevő beazonosítja saját konfliktuskezelési stílusát; felismeri szerepét a konfliktusok kialakulásában és akciótervet készít a fejlődése elősegítésére. Olyan konfliktuskezelési módszereket ismer meg és sajátít el, mely segítségével hatékonyabban végezheti mindennapi munkáját.

Hajónapló

A hajónapló maga az online képzési jegyzet és egyben egy fejlesztő, kérdés-válasz gyűjtemény. Tartalmazza a játékos saját maga által meghatározott személyes fejlődési stratégiáját, konkrét akciótervekkel. „Az idő tolvajai” pályánál résztvevőnk az oktatóvideóban megismeri a pontos időrabló tevékenységek széles skáláját. Ahhoz, hogy a saját időrabló tevékenységeit beazonosítsa, a videó bizonyos pontokon megáll és kérdéseket tesz fel ezzel kapcsolatban. Például: melyek azok a tevékenységeim, melyeket visszatérően tűzoltásnak élek meg? Az erre a kérdésre adott válasz, a kérdéssel együtt megjelenik a hajónaplóban.

Miután az adott szigeten található hat pályával végzett, a résztvevő kitölti a témakörre vonatkozó validált tesztet. A konfliktuskezelés szigeten például a Thomas-Kilmann teszt segítségével megismeri a domináns konfliktuskezelési stílusát. Ennek az azonnali visszacsatolásnak köszönhetően könnyebben tud azonosulni a tananyaggal, ami ezáltal jobban is rögzül. Másnap már alig várja, hogy folytathassa az utazást a sziget következő pályáján!

Utazónk teljesítette az első sziget első pályájának küldetését. A pályák között úgynevezett „áteresztő” kérdésekkel, tudásmérő teszttel vizsgáljuk meg, hogy elsajátította-e mindazokat az ismereteket, amelyeket azon a pályán meg kellett szereznie. Utazónk elégedett, hiszen jól teljesített. A legtöbb kérdésre helyesen válaszolt, ezért aztán tovább léphet, új kalandok várják a következő szigeten!

A piactéren, utazónknak, virtuális vásárlásra nyílik lehetősége. Vannak itt az AGORA által kínált áruk, például extra videók vagy relaxációs hanganyagok, melyeket bizonyos pontszám elérése után lehet „megvásárolni” – azaz letölteni, megnézni, meghallgatni. Vannak ezen kívül szervezeti áruk, melyeket az adott cég kínál(hat) fel, ez lehet akár egy beváltható kupon a pénteki jeans day helyett egy másik napra felhasználható laza öltözet, de felkínálhat a cég offline tréninget vagy más terméket is – ez egyedi megállapodásunk kérdése. Az utazók pontszáma, a ranglista bárki számára látható, ami versengésre ösztönzi a játékosokat.

Véget ért az utazás, utazónk teljesítette az összes kihívást. Mit kapott a résztvevő az I Land kalandból és mit profitálhatok én, HR/cégvezetőként?

Magával ragadó tanulási élmény

A résztvevő izgalmas élményként éli meg a feladatokat és még akkor is teljesít, ha az nagyfokú koncentrációt és figyelmet igényel. A gamifikáció hatásmechanizmusának köszönhetően a tananyag eredményesebben rögzül hosszútávon és a tudást később is könnyebb lesz feleleveníteni.

Visszacsatolás azonnal

A résztvevő folyamatosan látja, hogy hol tart, mi az, amit már teljesített a szigeten és mi az, ami még hátra van. A tanuló így könnyebben azonosul a tananyaggal és ezáltal az jobban is rögzül.

Szervezeti kultúra egységesítése

Segíti az egységes szervezeti kultúra kialakítását.

Motivációs tényezők

Az e-oktatás és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások beépülnek a vállalati kultúrába és motivációs tényezőként működnek.

Védett tér

A számítógépen, laptopon, vagy okostelefonon dolgozó résztvevő, csakúgy, mint a tréningteremben, itt is védett környezetben van, hiszen az új viselkedési stílusokat nem éles helyzetben kell kipróbálnia. Mindemellett a program segítségével biztonságos körülmények között készülhet fel valós élethelyzetekre.

Attitűdváltás

A tudás jobban beépül, mint a hagyományos oktatás során, 30 nap alatt kialakíthatók szokások, rutinok. A szemléletformáló kérdések és válaszok attitűdváltást eredményeznek.

Képzés bárhol, bármikor

A tanulás bárhol, bármikor, saját ütemben végezhető.

Motivált munkavállalók

A munkatársak motivációja erősödik, mivel megélik, hogy saját szakmai fejlődésüket ők irányítják.

Képzési csomagunk tartalma

Online platform kialakítása.

Online platform használata, üzemeltetése, támogatása.

Megbízónk részéről nincs más közreműködésre szükségünk, mint a résztvevők e-mail címére.

Az I LAND program elemei

Oktatóanyagok: 5 perc/nap.

Gamifikált tesztek: 3-5 perc/nap → az elsajátított tudás visszamérésére.

Online tesztek, feladatok, videóközi kérdések.

Extra kiegészítő szolgáltatások, például tematikus relaxációs hanganyagok.

Tanácsadóink helpline elérése, rendelkezésre állás (konfliktuskezelés, krízisintervenció).

GAMIFIKÁLT, CÉGRE SZABOTT ONLINE KÉPZÉS

Online készségfejlesztés eddig nem tapasztalt hatékonysággal

3 hónapos ingyenes kipróbálási lehetőség.

30 szakértő által összeállított komplex és interaktív készségfejlesztési anyag stresszkezelés, kommunikáció, időgazdálkodás és egyéb témakörökben.

A szervezeti kultúra alapján módosítható feladatok és témák, valamint egyedi kérdések integrálhatók a szoftverbe.

Személyre szabott fejlődési lehetőség, kb. 2 havi tananyaggal, bárhol és bármikor használható felülettel.

Real-time statisztika a menedzsment részére, eddig nem látott hatékonysággal: akár szervezeti egységre lebontott dolgozói elégedettség, boldogságindex és kompetenciamérés.

Céges branding (white label).

Képezze munkatársait élményekkel. Kérjen 3 hónapos ingyenes kipróbálási lehetőséget.

Az űrlap kitöltése fizetés és kötelezettségmentes. Az űrlap kitöltése után képzési szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, hozzáférést biztosít és bemutatja a felületet.